Xiaomi

A Xiaomi felgyorsítja a YU7 elektromos SUV piacra dobását

A Xiaomi felgyorsítja második elektromos autójának, a YU7 SUV-nak a bevezetését: a tervezett júliusi rajtot előrehozták június végére.

Megosztás:

A Xiaomi felgyorsítja második elektromos autójának, a YU7 SUV-nak a bevezetését: a tervezett júliusi rajtot előrehozták június végére. A vállalat alapítója és vezérigazgatója, Lei Jun megerősítette a gyorsított menetrendet a Weibo közösségi oldalon, ahol azt írta: „Készülünk – találkozunk a hónap végén!”

Az első elektromos autó, a SU7 szedán sikerét követően a Xiaomi egyértelműen szeretné fenntartani a lendületet. A vállalat magabiztosnak tűnik a YU7 piaci vonzerejét illetően: június közepére már 86 városban, 317 boltjukban volt kiállítva a modell. Úgy tűnik, ez a korai bemutatás meghozta a gyümölcsét. A Xiaomi elnöke, Lu Weibing szerint a fogyasztói érdeklődés a YU7 iránt meglepően erős – sőt, felülmúlta a szedán testvérmodell, a SU7 bemutatkozását. Lu elmondta, hogy május végére az SUV-ra érkezett előlegek száma körülbelül háromszorosa volt annak, amit a SU7 produkált azonos időszak alatt.

A vállalat ugyan nagy felhajtást kelt a bevezetés körül, de egy fontos részletet továbbra is titokban tart: az árat. Lei Jun játékosan cáfolta a netes pletykákat – különösen azt, miszerint a YU7 ára 235 900 jüannál (kb. 29 600 euró) kezdődne. Azt is világossá tette, hogy a YU7 és a SU7 – amelynek indulóára 215 900 jüan (kb. 26 810 euró) – közötti árkülönbség nem fogja megközelíteni a 20 000 jüant (kb. 2 510 eurót).

A végső árazást csak közvetlenül az esemény előtt, egy-két nappal hozzák nyilvánosságra – ezzel is fokozva a feszültséget, és lehetőséget adva a Xiaominak, hogy a piaci helyzethez igazítsa stratégiáját. Ez gyakori gyakorlat Kínában.

A Xiaomi belépése az elektromosautó-piacra eddig minden volt, csak nem csendes. A 2024 márciusában piacra dobott SU7 szedán nagy figyelmet kapott letisztult dizájnjával és kedvező áraival. A vállalat nemrég bejelentette, hogy az SU7 – beleértve az alapmodellt és a nagy teljesítményű Ultra változatot – havi kiszállításai nyolc egymást követő hónapon át meghaladták a 20 000 darabot.

Lei Jun korábban kijelentette: céljuk, hogy a Xiaomi elektromosautó-üzletága 2025 második felére nyereségessé váljon. A YU7 sikere kulcsfontosságú lesz ennek az ambiciózus tervnek a megvalósításához – minden szem a hónap végi premierre szegeződik, hogy kiderüljön: a felhajtás újabb piaci sikert hoz-e.

(via)

Utazz, böngéssz, spórolj – Saily eSIM

Nemzetközi mobilnet utazóknak, azonnali aktiválás, 5% kedvezmény! Próbáld ki a Saily eSIM-et, és élvezd a gondtalan netezést világszerte.

Fedezd fel a Saily-t
Saily eSIM app

Állásfoglalásunk a szabad sajtó mellett

Hiszünk abban, hogy a szabad sajtó a demokratikus társadalom egyik alappillére – nemcsak a közéletben, hanem a kultúrában és technológia világában is. Egy sokszínű, szabad médiakörnyezet nemcsak az olvasóknak nyújt értéket, hanem bennünket is inspirál és erősít. Kiállunk amellett, hogy minden hangnak legyen tere és szabadsága – akkor is, ha szórakoztat, akkor is, ha kérdez, kritizál vagy vitát generál. Csak így születhet valódi párbeszéd – és csak így maradhatunk szabadok.

(x) hirdetés
Címkék:
avatar

A 2025-ben indult Smarteast Android és iOS operációs rendszerekkel foglalkozó tematikus, naponta frissülő magazin, több mint 5.000 felhasználóval rendelkező smart-közösség Magyarországon. Az oldal híreken, készülékteszteken, alkalmazásteszteken és kitekintő jellegű elemzéseken keresztül teljeskörű információforrás az Android és iOS ökoszisztémák iránt érdeklődőknek. A Smarteast saját alkalmazással is rendelkezik.