A Nothing tegnap bejelentette hosszú távú stratégiai partnerségét a legendás brit hangtechnikai úttörővel, a KEF-fel, hogy „a vállalat hangzásbeli új fejezetét” nyissa meg. Az együttműködés a KEF hat évtizedes Hi-Fi szakértelmét ötvözi a Nothing dizájnközpontú technológiai megközelítésével.

A partnerség révén várhatóan a Nothing új audio termékkategóriákba is belép, és már több közösen fejlesztett hangtechnikai termék is készül, amelyek még idén megjelennek. A vállalat több termékről beszél, így izgalmas látni, hová vezet ez az együttműködés – például KEF által hangolt Nothing fülhallgatók? Ez már önmagában is figyelemre méltó lehetőség, még a fejhallgatókon túl is. A sajtóközlemény szerint ez a partnerség lehetőséget teremt a Nothing számára, hogy bővítse audioportfólióját és új kategóriákba lépjen be, míg a KEF számára új utakat nyit, hogy szakértelmét szélesebb közönségnek mutassa be friss dizájn- és technológiai megközelítéssel.
Andrew Freshwater, a Nothing okoseszközökért felelős marketingvezetője így nyilatkozott:
A KEF az egyik legelismertebb név az audioiparban, és büszkék vagyunk arra, hogy velük működhetünk együtt a Nothing hangtechnikai útjának következő lépésében. A KEF évtizedes szakértelmét ötvözve a mi dizájnközpontú technológiai megközelítésünkkel olyan alapokat fektetünk le, amelyek új mércét teremthetnek a mindennapi zenehallgatásban. Az idén megjelenő termékeink ennek az izgalmas új fejezetnek – és a Nothing Audio jövőjének – kezdetét jelentik.
Grace Lo, a KEF globális marketingvezetője pedig hozzátette:
A KEF-nél mindig hittünk abban, hogy a nagyszerű hangzás képes inspirálni és összekapcsolni az embereket. Ez a partnerség lehetővé teszi számunkra, hogy akusztikai örökségünket új kontextusba helyezzük – együtt dolgozva egy olyan márkával, amely osztozik az innováció, a minőség és a dizájn iránti elkötelezettségünkben. Közösen szeretnénk újradefiniálni, milyen lehet és milyen érzés egy prémium hangélmény a következő generáció számára.