A Xiaomi SU7 Max, a középső modell a Xiaomi SU7 sorozatában, az Ultra alatt, de a hátsókerék-hajtású SU7 Profelett. Az Ultra és a Max között nincs sok különbség – a Max egy nagyobb, 101 kWh-s akkumulátorral érkezik (az Ultra 93,7 kWh-s), míg az Ultra kicsit hosszabb – 5070 mm vs 4997 mm –, és jóval erősebb – 1138 kW (1548 LE) és 1770 Nm nyomatékkal szemben a Max 495 kW (673 LE) és 838 Nm nyomatékával.
Bár nem az Ultra, a Xiaomi SU7 Max még mindig lenyűgözően erős jármű. Nem sok sorozatgyártású autó büszkélkedhet több mint 600 lóerővel.

Kinek szól?
A Xiaomi SU7 Max a felsővezetőknek készült, akik szeretik a sportos vezetési élményt. Az autó ötvözi a luxust és a finom kidolgozást a szuperautókkal vetekedő teljesítménnyel.
A Xiaomi C-osztályú luxus technológiai szedánként írja le a SU7 Max modellt, amely arányaiban megfelel az aranymetszésnek. Az autó alacsonyan fekvő profilja erőteljes megjelenést kölcsönöz. Kevés szedán képes felvenni a versenyt a SU7 Max-szal, ha a teljesítményadatokról van szó – talán csak az Audi e-tron GT Performance említhető.
Az SU7 Max egy valódi szépség. Az alacsony, agresszív orrész határozott és dinamikus megjelenést kölcsönöz. A hátsó rész majdnem fastback-szerű a lejtős tetővonallal, és a teljes szélességű hátsó fénycsík is látványos.

A 20 colos felnik és a Michelin Pilot Sport EV abroncsok szintén sportos megjelenést adnak az autónak. Az SU7 Max emellett praktikus is – összesen 498 literes csomagtérrel (105 liter elöl és 493 liter hátul).
A vezetési pozíció is kiemelkedő – alacsonyra állítható ülések, kiváló kormányhelyzet, és perforált bőrrel borított sportülések, valamint a gombokkal ellátott kormánykerék szintén nagy előny. A középkonzol prémium minőségű, vékony kávájú kijelzőt kapott, míg a hátsó utasok egy opcionális tabletethasználhatnak szórakoztatásra vagy a légkondicionáló vezérlésére.

A legnagyobb probléma, hogy a Xiaomi SU7 Max jelenleg csak Kínában kapható – és ez igazán szomorú.
Melyik modellt érdemes választani?
A legjobb választás a SU7 Pro, amely CNY 45,000-rel olcsóbb, és még mindig bőven elég teljesítményt kínál. A 94,3 kWh-s akkumulátorral akár 830 km hatótávot biztosít, a 220 kW (299 LE) motor pedig 5,7 másodperc alatt gyorsít 0-ról 100 km/h-ra.
Azok viszont akik a legjobbat akarják, választhatják a SU7 Max-ot, amely CNY 300,000-tól indul (€39,000, £33,000, $42,000). Az SU7 Ultra hiába lenyűgöző, 530,000 jüanos ára (€69,000, £57,000, $73,000) már nehezen indokolható.
A Xiaomi várhatóan 2027-től kezdi meg elektromos autóinak globális értékesítését – reméljük, hogy a SU7 Max is elérhető lesz a nemzetközi piacokon!
(via)